İstanbul Escort İLAN VER winxbet - wsbets - akcebet - anadolucasino

Üniversite Okuyan Kuzenimin Kayaşehir Escort Olduğunu Öğrendim

4 Ağustos 2019 Genel

0 Yorum

Üniversite Okuyan Kuzenimin Kayaşehir Escort Olduğunu Öğrendim

Aslında bunu paylaşmak istemezdim ama Kayaşehir escort hikayem ile biraz sizi azdırmak istiyorum sürekli monoton ve aynı seks hikayeleri dinlemekten sıkıldı iseniz..

Kuzenimin üniversiteli Kayaşehir escort olduğunu öğrenişim ve sarhoş halde yanına gittikten sonra onu sikmemin hikayesi bu.. Eminim pek çoğunu eliniz sikinizde okuyacak..

Ve satırlarımı okurken otuz bir çekeceksiniz böylesine tatlı bir hikaye. Dayımlar ile küsüz bayağıdır konuşmuyoruz. Ben de doğal olarak kuzenlerimi görmeden falan büyüdüm.

Kuzenimin Kayaşehir Escort Olduğunu Öğrendim

Ama ondan sonra bir barışma falan oldu, işte o zaman kuzenim Esra’nın İstanbul’da okuduğunuz ve burada üniversiteli olduğunu öğrendim. Ben de bu esnada İstanbul’da gayet güzel bir işte çalışıyorum öyle böyle değil.

Cebimde param, altımda son model arabam falan gayet de iyiyim. Neyse birkaç defa memlekete gittim sonra Esra’yı gördüm uzun süreden sonra, hiç hakkını yemek istemiyorum doğrusu pek güzel kız.

Dolgun bir vücudu var, diri ama nasıl diyeyim fazlalıkları falan yok.. Bir de götü var ya sormayın kutu gibi bir soksanız sikinizi soğurur ben hayatımda böyle göt görmedim.

Ona kuzenim gözü ile bakmıyorum tabi, keşke kuzen olmasak da uzak bir aile dostu olsaydı diye geçiriyorum içeride bunu köpeğim yaparım cebine para koyup.

Üniversiteli kızlarla çok takıldım ya oradan biliyorum. Güzel ortamın, güçlü erkeğin köpeği olurlar. Ben yine de kuzen falan demedim. Bak dedim bu numaram ara beni kimi zamanlar.

Neyse İstanbul’a döndüm, aradan bir ay geçti. Bu hatun aramıyor beni, sanırım eski defterler diye düşünüyorum. Meğer durum fark ettiğimden çok daha farklı imiş..

Kayaşehir Eskort

Bunu geçen gün arkadaşlar ile Kayaşehir escort sitesine bakarken anladım. Sıklıkla ücretli cinsel ilişki, grup seks, seks arkadaşı, bir gecelik takılmalar yaşayan birisiyim.

Biraz çapkınım desem abartmış olmam. Arkadaşım da biraz alkol alınca şöyle bir sitede tur atıp bize hatun bakmaya başladı. Bir de ne göreyim ki Esra’nın fotoğrafı..

Abi inanamıyorum geçen ay gördüğüm kuzenim işte bu. Ama söylemiyorum bizimkilere tabi ki, aileme leke sürmek istemiyorum. Belki dedim onun fotoğrafını çalmışlardır bir yerden falan..

Zaten adını da Duru falan yazmışlar. Yok diyorum yediremiyorum. Çaktırmadan ve ben de bakim dedim arkadaşıma güya sırayla Kayaşehir escort ilanlarına bakıyor gibi telefon numarasını aldım.

Sonra ben bir lavaboya gidiyorum bahanesi ile telefon numarasını aradım. İşte ne yapıyorsun falan evdeyim dedi. Zaten Kayaşehir escort ilanında da kendi evinde görüşen üniversiteli Kayaşehir escort yazıyordu.

Her şey de benim kuzene uyuyordu. Fotoğraflar öğrenci Kayaşehir escort kızı olması ve evinde yalnız yaşaması bildiğim şeylerdi. Cebimde bir tomar da para vardı.

Kayaşehir Partner

Bugün kimseye söz verme gecelik seans almak istiyorum falan dedim. Heyecanlandı tamam dedi. Tabi benim olduğumu falan bilmiyor nereden bilecek koca Kayaşehir İstanbul yani, neyse ben hazırlandım.

Gittim yanına, farklı telefon kullanıyor bu işler için. Çünkü bendeki telefonu çıkmadı, doğal olarak kendisinin bu eskort telefonunda da benim numaram yoktu.Eve vardığımda kapı açıldı ve kısa süreli şok geçirdi.

Beni kovacağını  saklanacağını düşünüyordum ama hiç de öyle yapmadı. Belli ki o da benim gibi alkol almıştı ve kıs kıs gülmeye başladı. İşte dedi seni neden bu kadar süredir aramadığımı gördün mü?

Gizli olarak üniversiteli Kayaşehir escort olarak çalışıyorum. İstanbul’da param çıkışmayınca böyle bir şey yapmak zorunda kaldım babam duysa beni mahveder falan makineli gibi saydırıyor.

Bir de sarhoş ve zengin müşterisi gelecek diye seksi bir iç çamaşırı ve memelerin yarısını dışarıda gösteren bir elbise giymesin mi, sarhoş kafa ile ikimiz gülüyoruz ama çok güzel olmuşsun dedim.

Gözlerimin içerisine baktı yaklaşık 1 dakika gelsene sen içeri dedi. Şimdi biz kuzeniz ama dedi birbirimizi hiç görmedik bence bunu unutabilmek için yani birbirimizi tanıdığımızı unutmak için biraz daha içelim.

İçerken hiç istifini bozmadı aynı seksi fantezi kıyafetleri ile kucak kucağa idik. Çok güzel minik ayakları vardı ve ayak fetişi olarak onları sıkmaya dokunmaya başladım. Anladı zaten bir şeyler yaşanacağını ve yapıştı dudaklarıma.

Escort Kayaşehir

Sanki susamış da çeşmeye dayanır gibi nasıl yalıyor dudaklarımı, ısırıyor bazen. Seni ilk gördüğümde keşke kuzenim olmasaydı dedim diye itiraf ediyor. Tam benim kalemimsin falan, mutlu oluyorum tabi.

Ama ben onu sikmek istediğimi ve onu hayal ettiğimi hiç söylemiyorum.  Öpüşmeyi kısa kesmek için ön sevişmeye oldukça keskin bir zıplayış yaptım ve 69 oral pozisyonuna geldik.

O tüysüz kalçası gerçekten de VIP Kayaşehir escort kızlara yaraşırdı. Bu işe yeni başlamıştı belki de çünkü amı ve götü hala dardı, iki parmağımı soktuğum zaman bile zıpladı ise ben bu kanaate varırım en azından.

Neyse amcığına dilimi sokarken götünün de o kadar ballı ve güzel olduğunu anladım. Nasıl dil atıyorum ama böylesi bir oral onu hemen sulandırdı ve amından zevk suları gelmeye başladı.

Bu nemli amcık da benim hoşuma giden bir şey. Çıkardım sikimi inanın hiç oral yaptırmadan zaten kıvama gelmiş sikimi, amının içinde dolaştırmaya başladım. Öyle azmışım ki hiç yumuşak davranmak istemiyorum.

Onu harcayarak hayvansı duygularla sikiyorum. Bazen de o güzel minik ayaklarına dokunuyorum, ayak fetişi Kayaşehir escort olsa ne müşteriler alır bu ayak.

Beyaz tenli ve seksi çoraplar giyilmiş aklımı başımdan alan ve hatta seksten daha çok zevk aldığım bir duruma doğru gidiyordu. Neyse amını adeta delen ve harika bir performans sergileyen sikim..

Escort Bayan Kayaşehir

Kuzenimin götüne doğru kayıyordu çünkü sulu amcıktan biraz da kuru ve dar göt sikesim gelmişti. Anal Kayaşehir escort tadını bilenler bilirler, nemli amcık yerine kimi zaman dar ve sikinin göt ile zorlanacağı şeyler sevilir.

Aldım götünü hafif sıktık gerçekten de avuca sığan minyon bir götü vardı. Damarlı sikimi ortaladım ve hızlıca içeriye doğru iteledim. Gerçekten önceden çok az sayıda anal ilişkiye girdiği buradan anlaşıldı.

Bir çığlık attı var ya sizlere şu an şiddetini anlatamam. Onun acı çektiğini anlayınca da çok mutlu oldum. Daha çok basmaya başladım. Sikimi en derine sokuyor ve koca göğüslerini deliler gibi sıkıyordum.

Ağzına tükürüyordum yani onu aşağılayacak her şeyi yapıyordum. Sarhoş kafam bana bu ilişkiyi yaşamak için gerekli yetkiyi vermişti. O da aynı şekildeydi.

Bir süre buna benzer fanteziler ile birlikte olduk ve kaç posta geldiğimi bilmiyorum. Fakat son olarak artık boşalmalarımın döl yerine hafif sulu bir zevk suyu olduğunu anlayınca bu kadar yeter sanırım diye düşündüm.

Kayaşehir escort kuzenime bayağı para bıraktım. Bu benimle seviştiğin için değil elbette deyip güldüm. Bu işi yapma istersen her gün görüşelim diye.

Gerçekten sevişmek hoşuma gitmişti ve kuzenim bile olsa bu çıtır fıstığın el alemin elinde kalmasına izin veremezdim. Sikiş yapacaksa bile benimle yapsın arzusunda harika bir gün geçirdim.

  

Yorum Yapın

Yorum yapmak için BURADAN üye olmalısın.

  • bursa eskort

    Escort Kadınlarla Tatmin Olursunuz

    Tarafından AÇIK 13 Ekim 2020 - 0 Yorumlar

    Yeni yıla yeni umutlarla girerken yanınızda tatlı bir kadın olsun istiyorsanız eğer internet sitemizde seneyi harika bir cinsellik yaşayarak karşılayacağınız mükemmel Bursa escort kızlarla karşılaşabilirsiniz. Umutlarınız tükenmeye başladıysa artık yeni bir kadınla birlikte olmak benim için çok zor diyorsanız artık üzülmenize gerek kalmadı. Hayallerinizin kadını bu sayfada sizi bekliyor olacak. İstediğiniz yere seyahat edebilir ya […]

  • bastan cikaran kayasehir escort

     Eve Gelen Tesisatçıyı Baştan Çıkaran Lolita - Kayaşehir

    Tarafından AÇIK 21 saat önce - 0 Yorumlar

    Ben sizin güzeliniz, biricik hatununu baştan çıkaran Kayaşehir escort kırmızı Naz. Bu nedenle de itaatkar bir rolde olmak tam olarak bana göredir. Erkekler de kölesi gibi gördüğü kadınlardan yatakta daha çok tahrik olurlar. Gerçi benim bir şey yapmama bile gerek kalmıyor. Çünkü çok etkileyici bir hatunum. Partnerlerimi baştan çıkarmayı çok severim. Eşim akşamları çok geç […]